Integrací systémů zbavíme vaše podnikání chaosu
Propojením firemních systémů vám pomůžeme skoncovat s manuálním přenášením dat, minimalizovat chyby v záznamech nebo zbavit se starostí s používáním desítek nástrojů.
Zajistíme hladkou spolupráci mezi vašimi systémy a aplikacemi
Žádné podnikání nemůže růst, pokud se utápí v chaosu a neefektivních manuálních procesech, které zaberou i desítky hodin času. Jak z toho ven? Integrací klíčových firemních systémů, nástrojů a aplikací.
Zázraky na počkání sice neumíme, ale nebojíme se složité práce, a tak vám pomůžeme propojit (integrovat) téměř jakékoliv systémy a dosáhnout vyšší efektivity, a tím pádem i růstu podnikání. Když jiní tvrdí, že „to nejde“, my se pustíme do práce a děláme maximum, abychom dosáhli vytyčeného cíle.
Které problémy za vás díky správní integraci vyřešíme?
Zbytečná manuální práce
Proč zadávat do každého systému či aplikace data ručně? Integrací tyto a podobné procesy zautomatizujete.
Chaotická rozhodnutí
Pokud jsou v některých systémech neaktuální data, nemůžete udělat správná byznysová rozhodnutí.
Vysoká chybovost
Při ručním zadáváním dat dřív nebo později nasekáte chyby. Propojením systémů se tomu z velké části vyhnete.
Přehlcení systémy a nástroji
Pomůžeme vám skoncovat s neustálým překlikáváním mezi různými systémy a tabulkami. Vše budete mít na jednom místě.
Zařídíme integraci (téměř) jakýchkoliv systémů
Pokud je to v našich silách, postaráme se v jakémkoliv odvětví o integraci systémů, aplikací a nástrojů, které ve firmě používáte.
Umíme i komplexní integrace. S čím už jsme si poradili?
Kromě propojení základních firemních systémů a nástrojů máme zkušenosti také se specifickými a náročnějšími integracemi.
Platební systémy a fakturační služby
Napojení jednoduché platební brány nebo nebo fakturační služby na e-shop je hračka. Ale co když potřebujete integrovat platební systém s pokročilými funkcemi? Ve Fastest si s tím poradíme.
Typickým příkladem je pravidelná platba za předplatné. Chcete na svém webu či v aplikaci nabídnout placený obsah? Dokážeme pro vás nastavit automatické strhávání plateb nebo dodáme administrační rozhraní, kde budete mít všechna předplatná pod kontrolou. Přidat můžeme i klientskou zónu s podrobnostmi o platbách a tarifech.
Často řešíme i integraci v rámci objednávkového procesu (např. automatické přiřazení faktury po naskenování zásilky, provedení účetní kontroly nebo automatické odeslání e-mailu).
Se kterými systémy máme zkušenosti?
- Platební brány: GoPay, Comgate, Stripe, PayPal, ThePay
- Platební terminály: ČSOB Gapa, Sonet
- Fakturační systémy: iDoklad, Fakturoid, Pohoda, Helios, Money S3
Skladová řešení s využitím IoT
Klientům pomáháme také s integrací moderních skladových řešení: od základních evidenčních řešení až po ty, která fungují na principu IoT (Internet of Things – internet věcí). Při využití IoT spolu jednotlivá zařízení na skladě komunikují přes internet.
Naši klienti mají v oblibě především moderní RFID technologii, umožňující automatizované a přesné sledování zboží na skladu. Integrujeme jim RFID moduly a smart RFID čtečky, software pro ovládání čteček i další zařízení a nástroje.
Čeho díky RFID technologii na skladu do sáhneme?
- Přesná a rychlá inventura
- Sledování pohybu zboží v reálném čase
- Okamžitá aktualizace databáze
- Příjem a výdej zboží bez manuálního skenování
- Přesná evidence ztrát
- Upozornění na neautorizovaný pohyb zboží
- Optimalizace skladových procesů
- Propojení s ERP a dalšími systémy
Bezpečné přihlášení a autentizace
Bez zabezpečeného přihlášení a autentizace uživatelů dnes nejde provozovat prakticky žádnou aplikaci. Ale proč vymýšlet kolo, když už ho jednou vymysleli?
Ve Fastest spoléháme na prověřenou a maximálně bezpečnou službu AWS Cognito. Snadno a rychle ji integrujeme do jakéhokoliv webu či aplikace, navíc je levnější, než kdyby si klient nechal řešení pro přihlašování vytvářet od nuly.
Proč k přihlašování a autentizaci využíváme AWS Cognito?
- Všechny důležité funkce bez nutnosti vývoje od nuly
- Vysoká úroveň zabezpečení
- Snadné napojení na web či aplikaci
- Možnost dvoufázového ověření
- Úspora času i nákladů na vývoj
- Využití až pro miliony uživatelů
S integrací pomáháme zákazníkům napříč obory
Jak propojování systémů probíhá v praxi?
Nejprve zjistíme, jaké systémy ve firmě používáte a u kterých požadujete integraci. Rádi vám dáme doporučení a pomůžeme udělat důležitá rozhodnutí. Propojení systémů a aplikací samozřejmě řešíme i v rámci vývoje na míru.
Jakmile si stanovíme cíle a odsouhlasíme cenovou nabídku, začneme na integraci pracovat.
Provedeme testování a výsledné řešení vám představíme. Pokud to bude potřeba, doladíme poslední detaily na základě vašich požadavků.
Spustíme integrované systémy do ostrého provozu, předáme vám dokumentaci a případně zaškolíme váš tým.
Časté otázky k integraci systémů
Vyplatí se investice do integrace firemních systémů nebo aplikací?
Z dlouhodobého hlediska rozhodně ano. Integrace vám ušetří čas, sníží množství manuální práce, eliminuje chyby při přenosu dat nebo zefektivní firemní procesy.
Které technologie při integraci využíváte?
Využíváme API, middleware, datové konektory nebo integrační platformy.
Jak dlouho proces integrace trvá?
Na tuto otázku neexistuje univerzální odpověď. Doba integrace závisí na složitosti systémů a požadovaných funkcích. Jednoduchá integrace může trvat pár dní, komplexní řešení delší dobu.
V souvislost s integrací jsme narazili na zkratku API. Co to znamená?
API (Application Programming Interface) je rozhraní, které aplikacím umožňuje mezi sebou komunikovat. Většina moderních systémů využívá API jako prostředek pro integraci.
Umíte zařídit také integraci s externími systémy?
Ano, pro klienty děláme také integraci s externími systémy a nástroji. Například pro síť zásilkových míst OX Point jsme řešili integraci se světovými a lokálními dopravci.
Musíme před integrací v systémech dělat nějaké zásadní úpravy?
Většinou není nutné provádět úpravy, ale záleží na konkrétním systému a situaci. Vše s vámi podrobně zkonzultujeme ještě před zahájením integrace.
6 důvodů, proč se s námi pustit do spolupráce
Neděláme krabicová řešení
Ke každému klientovi přistupujeme individuálně a připravujeme mu IT řešení na míru.
Razíme kvalitu, ne kvantitu
Nesekáme projekty jako Baťa cvičky. Raději děláme méně projektů a pořádně.
Úspora nákladů
Nafouknuté fakturace? To ve Fastest nevedeme. Odvedenou práci podrobně vykazujeme.
Nejsme jen webaři
Máme přesah do narovnávání firemních procesů, digitalizace nebo automatizace.
100% stabilita
Postaráme se, aby vaše systémy fungovaly 100% bez výpadků.
Zarezervujte si termín bezplatné a nezávazné online konzultace
Chcete s námi nezávazně probrat podrobnosti?
Zamluvte si v kalendáři níže čas a termín 30minutové online schůzky zdarma.

