Zvyšte spokojenost zákazníků díky CRM na míru

Už žádné ztracené kontakty, chaotické tabulky a neefektivní přístup k servisu zákazníků. Na zakázku vám vyvineme, optimalizujeme, integrujeme i automatizujeme profesionální CRM řešení.

Chci nezávaznou konzultaci

Se CRM na míru začnete vztahy se zákazníky řídit efektivně

Na spolehlivém CRM (Customer Relationship Management) systému, přizpůsobeném potřebám firmy, často stojí a padá úspěch podnikání. Získáte díky němu komplexní kontrolu nad řízením vztahů se zákazníky, ale také vám pomůže zlepšit obchodní procesy i péči o klienty, a tím pádem i zvýšit prodeje.

Ať už plánujete pořízení svého prvního CRM nebo potřebujete optimalizovat či automatizovat vaše současné řešení, tým Fastest je vám k ruce. CRM děláme například pro firmy z oblasti e‍-‍commerce, výroby, HR, ale nebo logistiky a přepravy.

S čím vám dokážeme pomoci?

CRM na míru

Dodáme vám CRM systém vybavený funkcemi a moduly, které potřebujete k hladkému průběhu podnikání. Žádné krabicové řešení, ale vše na míru.

Audit CRM systému

Už CRM používáte, ale přijde vám, že to drhne? Provedeme podrobný audit a dáme vám doporučení na zlepšení.

Optimalizace CRM systému

Na základě doporučení zvládneme zajistit také optimalizaci a vylepšení vašeho současného CRM systému. I malé změny dokážou udělat divy.

Migrace CRM

Postaráme se, aby přechod vaší firmy na nové CRM proběhl hladce a abyste během něj nepřišli o žádná data.

Integrace CRM systému

Potřebujete propojit CRM s dalšími nástroji a aplikacemi (např. ERP systém)? Poradíme si s tím, protože s integrací systémů máme letité zkušenosti.

Automatizace CRM

Pomocí automatizace CRM systému vám ušetříme čas a starosti s rutinními procesy při řízení vztahu se zákazníky.

Zeptat se na podrobnosti

Vybavíme CRM funkcemi, které zrychlí růst vašeho byznysu

Vaše podnikání je specifické a unikátní, tomu by měl odpovídat i CRM systém. Zapracujeme do něj funkce, které vám usnadní každodenní procesy a ušetří čas.

    Správa kontaktů zákazníkůSpráva prodejního procesuSpráva aktivit a úkolůAutomatizace marketinguSledování zákaznické podporyReporty a analytikaSpráva produktů a ceníkůSpráva dokumentů a souborůMobilní přístup a aplikaceSegmentace a personalizace

6 výhod CRM systému na míru

1

Lepší organizace dat o zákaznících

Všechny informace o klientech (historie interakcí, objednávky, kontaktní údaje atd.) budete mít na jednom místě.

2

Maximální flexibilita

Proč byste se měli přizpůsobovat krabicovému CRM, když vám ho můžeme nachystat na míru?

3

Zvýšení prodejů

CRM pomáhá sledovat obchodní příležitosti a zajišťuje, že vám neunikne žádný zajímavý lead.

4

Automatizace rutinních procesů

Co kdyby váš CRM systém automaticky odesílal e‍-‍maily, vytvářel úkoly nebo generoval reporty?

5

Lepší zákaznický servis

Podpora a obchodníci budou mít celou komunikaci se zákazníky pod kontrolou, takže zvládnou lépe řešit jejich požadavky.

6

Snadné škálování

Zajistíme, aby CRM systém rostl společně s vaším podnikáním. Kdykoliv ho můžeme rozšířit nebo optimalizovat.

Komu už jsme pomohli?

Jamujam
OX Point
Sladká dílna
Volvo
404
Brano Group
Beskydská sedmička
Aukro
ČZU
Diplomky a Seminárky
Květinka Třinec
Kameny Na Burni
Tymbe
Pospiech – Special Delivery
Chci fastest služby

Jak vypadá proces vývoje a implementace CRM Provedeme vás celým procesem od úvodní analýzy až po implementaciúdržbu CRM systému.

1

V prvním kroku detailně zmapujeme vaše potřeby a firemní procesy. Díky tomu vám pomůžeme zjistit, které části podnikání fungují neefektivně a zohledníme to při návrhu CRM řešení.

2

Podle vašich požadavků se buď pustíme do vývoje CRM řešení na míru, nebo zajistíme optimalizaci a automatizaci CRM.

3

Jakmile si schválíme finální podobu a CRM projde testováním, přijde řada na jeho implementaci, případně také na integraci s dalšími systémy (např. s SCM).

4

Nasazením to nekončí, rádi vám budeme k ruce jako dlouhodobá podpora pro údržbu CRM systému.

Často kladené otázky k CRM

Jak dlouho trvá vývoj CRM na míru?

První verzi zhotovíme zhruba do 3 měsíců, plnou verzi pak nejčastěji v rozmezí 6–9 měsíců.

Jaké API možnosti nabízíte pro integraci CRM se specifickými aplikacemi?

Dokážeme CRM napojit na jakýkoliv systém třetí strany, které je v cloudu a má API. U systémů, které v cloudu nejsou a API nemají to svedeme také, ale záleží i na řadě dalších detailů (např. jak funguje přenos dat).

Jaké jsou náklady na integraci CRM s dalšími aplikacemi?

Čím modernější a kvalitnější službu integrujeme, tím je propojení systému jednodušší, a tím pádem i levnější. Provoz integračního softwaru typicky stojí od pár korun měsíčně po desítky korun měsíčně. Cena se odvíjí od aktuálního ceníku použitých služeb. Pokud je služba s API třetí strany zpoplatněná měsíčními poplatky, zahrnujeme do nákladů i tuto částku.

Jak chráníte data uložená v CRM systému?

Data jsou zabezpečená díky naší ověřené implementaci s využitím služeb od Amazon Web Services (AWS). Tato služba má vyšší úroveň zabezpečení, než kdybyste CRM provozovali u lokálního poskytovatele serverů, případně na vlastním fyzickém serveru.

Jak zabezpečujete ochranu přístupu k CRM?

Využíváme službu AWS Cognito pro správu uživatelských účtů, ověřování a autorizaci v aplikacích. Umožňuje snadné přihlašování, registraci a správu uživatelů bez nutnosti vytvářet vlastní autentizační systém.

Pokud si od vás necháme dodat CRM systém, kolik stojí jeho provozování?

Cena se pohybuje od desítek korun měsíčně po nižší stovky korun měsíčně – opět platí, že se řídíme aktuálními ceníky AWS a dalších služeb. V každém případě platíte jen za to, co opravdu využijete.

Poskytujete po implementaci CRM podporu a údržbu?

Ano, pomůžeme vám například s aktualizacemi CRM, čímž se prodlužuje životnost systému. Budeme vám k ruce také s další podporou a údržbou.

Proč si plácnout s Fastest Solution

Zarezervujte si termín bezplatné a nezávazné online konzultace

Chcete s námi nezávazně probrat podrobnosti?

Zamluvte si v kalendáři níže čas a termín 30minutové online schůzky zdarma.

Jakub Tysoň

Jakub Tysoň

Co-founder & Developer
Martin Kučera

Martin Kučera

Manager & Developer
Domluvit schůzku